E-mail marketing
E-mail marketing obstaja že dolgo, vendar kljub temu ostaja ena najslabše izkoriščenih marketinških strategij.
Zakaj se toliko velikih podjetij napačno loteva trženja po el. pošti in zakaj je večina marketinških sporočil videti kot spam? Žal odgovora ne poznamo. E-mail marketing ni samo pošiljanje e-pošte in novičk. Gre za sodelovanje s strankami, segmentiranje svojih uporabnikov in znanje, kako ponuditi pravo uslugo ob pravem času. Naše podjetje ne prodaja e-mail seznamov, predlog, prav tako vam ne bomo računali za vsak poslano sporočilo. Razvijamo e-mail kampanje, ki bodo vaše potencialne stranke spremenile v stranke. Povečanje števila naročnikov
Prva težava pri vsaki e-mail kampanji je, kako povečati število naročnikov. Vendar ne gre samo za število, pomembno je, da so kontakti pravi. Kupovanje seznamov ali pošiljanje el. sporočil naključnim podjetjem le redko obrodi sadove in vas razen tega lahko spravi v težave. Lahko vam pomagamo razviti strategijo, s katero boste razširili svoj seznam kakovostnih kontaktov. Sporočila, ki prodajajo
Kot pri vsakem tržnem orodju, je na koncu vse le vprašanje prodaje. Lep e-mail dizajn vam ne pomaga, če ne prinaša novih strank. Zato se vedno osredotočimo na podatke o prodaji in na generiranje kakovostnih kontaktov. Če je vaš cilj resnično povečati donosnost naložbe, je nujno, da se osredotočite na ta dva segmenta, sicer vam to orodje ne bo prineslo želenih rezultatov. Optimizacija za mobilne naprave
Vse več uporabnikov elektronsko pošto odpira in bere na svojih mobilnih napravah. Zato je nenavadno, da večina e-mail kampanj še vedno ni optimiziranih za mobilne naprave. Po drugi strani pa zaradi vse bolj razširjene uporabe mobilnih naprav e-mail marketing dobiva vse večjo vlogo in zdaj je čas, da izkoristite in unovčite to priložnost.
Študije primerov
Leemeta Translations
Razvili smo informativno e-glasilo o jezikih in slovničnih izzivih, namenjeno prevajalcem in končnim strankam.
Ko smo začeli sodelovati s podjetjem Leemeta Translations, smo hitro odkrili, kako pomembno je pri prevajalskih storitvah angažirati uporabnike. Večina podjetij išče strokovne prevode občasno. Zato je za prevajalske agencije pomembno, da jih nenehno opominjajo nase, vendar na nevsiljiv način.